100123

Hejsvej från en soligt Hölminge:)

Har precis vatt ute och gått en långpromenad i solen, vaknade lika snorig och jäklig idag så tänke att jag skulle spendera min dag i sängen och tycka synd om mig själv men mamma hade andra tankar. Hon ringde och tvingade ut mig till Hölminge för lite frisk luft. Kanske lika bra det:) Fick iallafall sjukanmäla mig från jobbet, kan ju inte sitta där i kassan och snörvla och hosta. Där går faktiskt gränsen.

Har tagit en massa fina bilder med kameran, har ju aldrig något att ta på annars så får ju passa på när det är fint väder och fina vyer tillgängliga:) Ska snart ut igen och grilla korv, ska vara här ute till sex sen så åker jag in till stan igen och slänger mig i soffan. Är grymt sugen på thai och en film så det blir nog till att spendera kvällen med det:)

Ha en solig dag!! :).....



Brun..



svartvit...



eller skarpa färger, vilken är snyggast??




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0