100125

Hejhopp! :)

Idag är jag på så jäkla bra humör! Har precis kommit hem från skolan där jag haft psykologiföreläsning och studentambassadörredovisning vilket gick skitbra:D Jag var inte alls så nervös som jag brukar vara och jag fick beröm för att jag har så härlig personlighet och är så glad:P Nu är det lite lugnt i skolan igen vilket är skönt, behöver lite paus! Har bara lite små uppgifter som ska göras men inget större, såsom tentor.

När jag kom hem så väntade posten på mig och däri låg en kupong från ICA där man fick ett 10-pack tulpaner:) Jag älskar tulpaner! Perfekt ju nu när det är storstädat och allt härhemma;) Ikväll så är det hockey som gäller, enkronas match med gratis inträde och förhoppningsvis vinst;P Plus att det ju är lön idag med så man kan ju inte vara annat än glad!

Nej nu ska jag ta en dusch och äta lite innan hockeyn:) Ha en myspysigkväll!




Detta gillar vi:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0