100127

Goddagens:)

Sitter i skolan och har precis gjort klart informationsdesignuppgiften tills på torsdag. Gött! Fattade dock noll, hur ska man kunna förklara massa ords påverkan på god informationsdesign om man inte ens vet vad informationsdesign är:S haha. Knäpp lärare? Japp!

Nu ska jag ner till Telia och försöka få ett nytt mobilt bredband då det andra inte fungerar alls längre. Helt hopplöst det fungerade från och till igår men sen så la det av helt:( Ska också säga upp men fasta telefon som de missade att jag sa upp i november så jag får fortfarande betala den. Fan jag börjar bli smått trött på Telia alltså!

Lite senare blir det psykologiplugg och storhandling med mamma.. see yaa!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0