100128

Godmorgon:)

Har just ätit upp min frukost framför datorn och kollade precis på klockan och upptäcker att den bara är åtta. Va sjutton jag börjar ju klockan tio idag:S haha när jag vaknade klockan tjugo i åtta så tänkte jag att jag lika väl kunde stiga upp efter som jag skulle upp fem minuter senare. Bara det att det var en timma och fem minuter senare som jag skulle upp:P Jaja jag får väll hitta på nått att göra fram till tio:)

Idag så har vi informationsdesign 10-12 och sedan handledning mellan 13-16. Efter det så tänkte jag jobba lite på mitt psykologiarbete och sedan ta en fika med Emmsi. Senare ikväll så blir det matlagning och kanskekanskekanske träning:) Jag vill ju inte bli sjuk igen så får se om jag känner mig redo;)

Ha en bra dag:)....






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0