Garderobsrensning!

Phuu!! Nu är garderoben rensad:) Massa skit som man glömt att man hade åkte nu ut. Jag är helt hopplös på att samla på mig kläder som jag intalar mig att det kan vara bra att ha nångång. Bara det att man aldrig mer kommer använda det! Så nu jäklar, 37 plagg ut = 37 nya plagg kan komma in;P

Jag är så jäkla sugen på att shoppa massa nya, fina, fräscha vårkläder. Men får nog vänta någon månad innan det har kommit in något, nu är det bara en massa gammal rea kvar och enstaka vårplagg. Fast klarar jag metodiktentan så är det jag som åker på en shoppingtur som belöning. Så det så!! Då har jag sparat en jäkla massa tid då jag egentligen skulle gjort omtenta och tid är pengar you know:P Så då blir det shopping för hela slanten.

Dax för lite lunch, pizzaresten från igår blir det:). Sedan så måste jag plugga lite på redovisingen tills imon. Jag är inte alls nervös vilket är lite konstig, brukar vara ett nervvrak dagen innan redovisning men det kommer kanske..




Före...



Efter! Bättre ordning, dock lika trångt:P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0