@home:)

Puh äntligen hemma! Va först i skolan och hade föreläsning mellan 10-12, våran föreläsare har inte riktigt koll på läget alltså. Allt som vi gick igenom idag kan vi redan och har redan läst om i tidigare kurser. Sen när han pratade om InformationsSystemsutveckling så frågade Malin om det är samma som CADCIM (som dock är våran egen förkorttning men ändå:P Står typ för construction, a något, design, control, implementation och maintenance) och han bara; nääee det tror jag inte. Då säger Martin: jo det är det, och läraren bara: jaha men då är det de haha. Ja herregud.

Sedan så hade vi handledning mellan 13-15 med den uppgiften som vi fick förra veckan som vi inte kunde något om. Då frågade han hur det hade gått och alla bara: det hade ju vatt en fördel om orden står i litteraturen. Då säger han: men det gör de väll?? eller?? Neeeej!! Det gör de inte!! Så då säger jag att nu vet vi ju inte om vi skrivit rätt. Men då sa han att det har vi säkert. Han är ju positiv iallafall;P haha.

Efter detta så blev det fika hemma hos Emma och nu ska jag snart ta tag i matlagningen för kvällen, ska försöka mig på schnitzel haha. Får se hur det går eller om det får bli hämtmat;)

Hare bra:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0