Snösnösnö!

Herrejäklar vad det snöar ute:S Man vågar ju inte sticka ut näsan! Tycker att det räcker nu, inge mer kyla och snö tack! Nu vill vi har värme och sol och vitsippor:) Har vatt nere och handlat nyss, men fick skjuts av mamma annars hade jag aldrig gått ut. Blev iallafall en massa mat och annat onödigt= onyttigt;P haha.

Blev en runda på stan innan med, känner inte igen mig själv. Det ända jag kom hem med va en dunk vin till lördagens partaj och två baslinnen från JC. Jag hittade inget annat, eller så hittade jag nått men så tyckte jag att det va för dyrt. Måste va nån studentsymptom som drabbat mig, har väll aldrig bangat shopping innan:P

Nu ska jag äta upp kladdkakan som jag mumsar på och senare sticka bort till pappa för lite mat. Fick föresten G på metodiktentan. Är inte nöjd då jag var 2 poäng från VG men men. Försöker övertala mig själv om att ett G är iallafall bättre än ett IG. Plus att alla säger att man inte vill ha den här tentan släpandes efter sig. Så jag får väll vara nöjd då!

TschÙsss!!



Var är boxen?? Häääär är boxen!!



Dagens shopping..



Nyttig?? vad är det!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0