systemis, systemis chalalalalalalaaaaa

Yeaaajjj har äntligen beställt en systemis:D Tänkte att jag skulle köpa en på stan imon, men de är tusen kronor dyrare här i stan än på nätet så det fick bli en där istället. Den kostade 3999:- plus att jag köpte en väska för 249:- med :D Hade jag köpt den här i stan så hade jag fått ge 4995:- för bara kameran så det är ju lite skillnad.

Det blev exakt en sådan som syrran har, den tar jättefina kort. Jag ska se till att lära mig den ordentligt så att jag kan använda alla funktioner. Hade vatt kul att gå en fotokurs också, men det får bli framåt sommaren isåfall:D

Canon Powershot XS20 IS:





Nu jäkla kommer ni inte undan längre, för nu ska det fotas!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0