100601

Godmorgon på er!

Idag är det juni och första dagen på sommaren, men inte är det varmt för det:P Hoppas verkligen att sommarvärmen kommer snart! Jag har iallafall varit ute och gått en runda för att få lite friskluft och nu ska jag sätta igång med att plugga lite. Känns att det är slitspurten på detta året nu, bara en internet uppgift och en redovisning kvar! :) Gött!

Igår så hade jag tenta, gick bra hoppas jag. Det kändes ok iallafall. Efter tentan så jobbade vi lite med redovisningen och sedan så stack jag och katta ut till Lagan och spelade golf. Så jäkla kul, jag vill verkligen börja igen! Det gick faktiskt helt ok för att inte ha spelat på två år. Efter golfen så grillade vi korv och kollade på tv.

Vid klockan elva så ska jag åka till Växjö och jobba på ICA där för de ska ha personalfest, så nu ska jag sätta igång  med plugget:)



katta:)



undetskattat!!



jordad sladd = kattahumor:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0