100604

Halloj!

Idag så har det varit lika soligt och fint som innan i veckan:) Så jäkla gött att sommaren är här! Idag så har jag iallafall legat ute i solen några timmar tills jag insåg att jag bränt mig så då gick jag in och städade istället:P Nu ska jag snart sticka bort till Ante och Amanda och grilla lite:)

Igår så började Robin flytta hit sina grejer så vi plockade lite med det och grillade och sen på kvällen så åkte vi ut till Hölminge en runda och fiskade, en liten gädda plockade han upp STORfiskarn;) Guuud så gött med sommar!!

Förresten så fyller syrran år idag! Grattiiissss:):)

Och så vill jag hälsa till alla i Turkiet, speciellt Lars:P



solen i ögonen och ett glas rosè:)



solnedgång i Hölminge, nu är ni avis i Turkiet va!! ;P



Robin vägrar alltid att vara med på bild, med när han fångat en fisk då jädra vill han vara med:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0