100613

Idag är det 13 juni klockan är halv nio och det är 11 grader ute!! 11 grader!! Vad gick fel?? Det ska vara 20 grader nu, minst! Jag vill ha sommar, sol och värme NU! Hoppas verkligen att det blir varmare i veckan när jag och Emma ska till Båstad:)

Idag så har jag jobbat mellan 11.30 till 17 sen fick jag gå hem för att jag hade så ont i huvudet och måddde illa:( Men nu efter lite vila och en hamburgare så mår jag nu bättre.

Eftersom att jag är fotbollsänka ikväll så tänkte jag kolla på Hairspary på 4:an, den är så jäkla bra! Blev så jäkla sugen på godis nyss så jag stack till Hemköp för att köpa, "råkade" gå igenom skoavdelningen där och ett par gladiatorsandaler med nitar fick följa med hem;P Haha typiskt mig, men sååå snygg va de:)

Ha en mysig kväll!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0