100620

Halloj!

Sitter i soffan och tittar på "How i meet you mother", jag väntar på att sammandraget av bröllopet igår ska börja. Jag kan inte få nog! Såååå fint var det:) Jag satt uppe till ett inatt och kollade. Daniels tal var ju helt outstanding, vilken talare han är! Olles va också grymt!

Idag så har jag jobbat och efter det så hängde jag på preem några timmar, vad gör man inte för att träffa Robin lixom:P haha. Det fick därför bli fransk hotdog till kvällsmat:) Efter det så körde jag inom ICA på vägen hem och köpte orkideer till vardagsrummet. Jag tar död på alla blommor men hoppas att dessa ska leva! Jag köpte även två bröllopschoklad att smaska på ikväll;P



Värsta god:) Jag ångrar att jag aldrig köpte chokladasken med den fina bilden i på Viktoria och Daniel:(



Fint blev det! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0