100301

Goddagens:)

Sitter i mitt kök helt uppgiven och kollar ut på snön som vräker ner! Va sjutton alltså, nu trodde man ju att det kulle bli vår. Men tydligen inte, först så va det bara slask men nu så lägger sig skiten:( Första mars och allt som det är idag med. Menmen våren kommer nog nån gång får vi hoppas, jag har ändå så mycket i skolan nu de närmsta tre veckorna så hinner ändå inte njuta så den kan vänta en månad till med att komma:P

Var i skolan i morse och förberedde oss för intervjuen med vårat partnerföretag imon:) Äntligen har vi fått tag i de och vi fick en tid direkt så det va skönt, så nu hoppas vi på att bli klara med det här arbetet den här veckan! Nu så sitter jag här hemma och pluggar lite smått, men det är som vanligt en massa andra saker som lockar:P

Ikväll blir det pump med Katta så ska ta ett sista ryck med plugget nu:)




Look of today:
Tunika: Odd Molly
Jeans: Nudie

Robins kommentar innan idag när jag sa att jag blivit ekonomisk; Du har ju för sjutton en tunika på dig för 1500:- och jeans för 1800:- haha:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0