100302

Hej:)

Solen skiner och himlen är blå! Så jäkla skönt är det ute idag:) Känns riktigt vårigt faktiskt, men nu ska jag inte ta ut något i förskott för de har sagt att det ska bli kallt imon igen :S Men snartsnartsnart tror jag att våren är här på riktigt! *Längtar*

Idag så har det vatt fullt ös hela dagen, vi började med att åka och tvätta Robins bil imorse. Efter det så blev det en sväng på löpbandet på TC och sedan lunch. Nu har jag precis kommit hem från Strålfors där jag och Terese har varit och intervjuat deras affärssupport angående deras system och kravhantering inom systemutvecklingen. Det var riktigt intressant faktiskt:)

Nu så väntar jag på Robin, vi ska laga lite mat innan vi sticker till Växjö och kollar på bio. Farsan ska vi se, jag tror att den är riktigt kul. Bara det inte blir för mycket kopsvarning på den:P

Ha en bra kväll:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0