100303

Trött, tröttare och tröttast i hjärnan är vad jag är just nu! Vi satt i skolan mellan 8 och 13 och skrev på våran rapport så nu arbetet klart:) Men man känner att hjärnan inte riktigt orkar med såna här intensivpass. Men det är det värt när det äntligen är inskickat så att man kan börja fokusera på nästa uppgift. Idag så skiner solen också och det är riktigt skönt väder ute:) Jag har suttit ute en timma nu så ansiktet är hela fräkningt:P

Igår kväll så var vi ju på bion Farsan, typ århundradets sämsta film:S Jag tycker att den va riktigt kass, inte Jenniehumor alls! Men Robin tyckte att den va bra, men det är väll som man säger: smaken är som baken...:P När vi kom hem till Ljungby igen så stack vi ner på ICA och köpte B&J och åkte hem och kollade på en annan film: Taken. Det kan typ vara århundradets bästa film! Så jäkla spännande:)

Nej nu ska jag slänga mig i soffan och äta glass!



Helt klart bästa glassen! Typ en blandning mellan cookie dough och chocolate chip brownie:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0