100309

Hejhej! :)

Idag har det varit en riktig kanondag och den är inte slut ännu! Imorse så började jag och Robin med att sticka till gymmet där han gymmade och jag körde afro och sedan pump. Perfekt med träningen avklarad på morgonen tycker jag, så har man hela dagen och kvällen ledig sen:)

Efter träningen åt vi lunch och sedan så var det slapp fram för datorn med två avsnitt med Boston tea party jag va allt lite skeptisk till de där programmen i början men de är ju faktiskt riktigt roliga och lärorika:P Eftermiddagen har spenderats med böckerna inför måndagens tenta:S Jag har suttit och renskrivit allt på datorn så att jag ser vad jag läser:P

Nu så har jag satt igång grillen och väntar på att Robin ska komma hit igen, ikväll blir det hel grillad fläskfilè med klyftpotatis och bea! Jag kan inte beskriva hur gott det ska bli:P

Ha en mysig kväll på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0