100311

Godmorgon!

Har precis ätit upp frukosten och ska ta tag i plugget, blev lite längre sovmorgon är vad jag tänkt mig:P Men nu är jag iallafall utvilad och kan plugga hela dagen! Är inte jättesugen på detta om man säger så. Det är bara en massa jäkla ord som jag måste lära mig som alla heter likadant! Systemarkitektur, systemstruktur, systemdesign, IS-design, IS- arkitektur, osv... :S

Igår så satt jag iallafall och skrev ner allt på dator så nu har jag ett dokument på 11 sidor med allt som jag behöver kunna. Nu ska jag bara trycka in det i hjärnan också:P Fast jag tror inte att jag har fått något långtidsminne för jag glömmer allt direkt! Jag har nog bara berikats med ett 20 sekunders korttidsminne ;P haha...

Nehe dax att sätta igång...



maten igår:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0