100312

Hektisk dag idag! Nu har jag suttit och pluggat sedan klockan nio så tyckte att jag behövde en liten paus, men får väll snart ta tag i böckerna igen :S Klockan ett så ska jag till ICA på medarbetarsamtal, suck jag har verkligen inte tid med detta. Vad ska det vara bra för liksom?? Jag jobbar varannan helg och känner inte att jag har någon famtid att utvecklas för inom ICA ;P

I eftermiddag så blir det några timmar plugg till innan jag tänkte köra lite pump, ikväll så blir det nog film på ljugnbergska verkar det som:) Va visst studentpuben ikväll med, men känner inte för det då det är ICA fest imon:)

Dax att fortsätta om jag ska hinna med schemat som jag har satt upp ;)...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0