100314

Hejhopps:)

Har precis lagt ner plugget för denna gång, nu får det bära eller brista. Jag tycker att jag har någolunda koll på innehållet i böckerna men det kan gå precis hur som helst! Om ca 20 timmar så vet jag iallfall hur det gick :P Jag hoppas att det ska gå vägen för någon omtenta vill jag inte veta av!

Är rätt sleten idag så effektiviteten på plugget har väll inte vatt den bästa;P Blev några cider igårkväll så jag skyller på dem. Va en rätt avslagen melodifestivalkväll med ICA, blir nog inget sånt för mig nästa år! Är bättre att vara hemma och äta, dricka och kolla istället:P 170 spänn betalade vi och då fick vi en dricka, hamburgarbuffè och inträde till Harrys.

Helt OK deal om inte alla hade vatt så jävla sura för att vi inte fick dricka egen medhavd sprit, vi har haft det som en dåld deal innan. Men den här gången så fick vi inte det för att det va emot lagen och det kan jag förstå att vi inte får då. Dessutom så fick vi skitbra priser i baren; öl, vin och cider för 25 kronor! Men trots detta så är det vissa som ska gnälla, det är ju själva principen sa de! Herregud alltså, väx upp! Inga namn nämnda:P haha...

Jag, Emma och Linn hade kul ändå! :) Vi stack på fest hos Kristin efter festivalen och det va riktigt kul tills jag blev sur på Robin för en jävla skitgrej, mitt humör alltså! Måste fan jobba på det!! :( Förlåt Babe <3

Nu ska jag och Jonas sticka ner och kolla på när Robin spelar hockey och efter det så blir det myskväll med film och pizza, gött!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0