100317

Helt slut i rutan!! Den är nog så som man beskriver mig bäst just nu, har haft en heldag i skolan med först en föreläsning mellan 9-12 och sedan seminarie mellan 13-16. Satt sedan kvar och jobbade med presentationen i informationsdesign och uppgiften till psykologiseminariet imon. Så klockan sju kom jag hem:S

Nu har jag precis satt mig ner och pustat ut. Är så trött i hjärnan så jag undrar hur jag ska palla med morgondagen!? Jag lagade iallafall jättegod torsk innan i ungnen med paprika, purjulök, tomat och aromsmör. Detta åt jag med kokt potatis. Så jäkla gott blev det :):) Till förrätt så gjorde jag egna vitlöksbröd, götteligöttgöttt. Nu funderar jag på om jag ska ta mig något till efterrätt också eller ej :P

Ska kolla på Hollywoodfruar nu som jag missade i måndags, så jäkla bra är det:)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0