100319

Ännu en hektisk dag är snart till ända, klev upp klockan sju för att plugga! Satt i två timmar innan jag väckte Robin för att äta frukost:) Sen när han åkt hem så pluggade jag en timma till innan jag stack iväg till jobbet. Jobbade mellan 11.30-18.00.

Efter jobbet så handlade jag lite och sen när jag kom hem så slängde jag ihop en sats med scones. Så nu har jag satt mig ner för att äta scones, dricka te, kolla på Glamourama och pusta ut lite. Ikväll så är det 24 timmars här i stan, en innebandy turnering som är i ett dygn. Men det blir inget 24 timmars för min del, efter Glamouramapausen så är det plugg som gäller i några timmar till :S

Ha en trevlig fredagkväll...



Värsta sconesproffset är jag :P



Mumma! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0