100320

Hejsvej!

Nu har jag gett upp studierna för dagen, är så trött på psykologi så jag kan spy nu! En hel vecka kvar med psykologi men sen så är det slut:) Äntligen! Är för flummigt för min del, man blir ju knäpp av att läsa det.

Jag var iallafall upp klockan sju och började läsa, satt till halv tio då jag stack till TC där det va pump release för bodypump 73. Sådär va passet tycker jag, lite tråkiga låtar och och rörelserna var jobbiga med ändå inte.

Nu ska jag göra mig iordning för snart så kommer mamma och hämtar mig, ikväll så ska mammas man ha 40-års fest så jag ska hjälpa till och vara allt i allo. Alltså en kväll fylld med massa fulla 40-50 åringar, jippi! :P haha

   

Planterade påskliljor i min vas i köket så att det blir lite vår här hemma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0