100321

Gaaaahh!! Jag får panik, hinner verkligen inte med mitt liv just nu! Kan ingen ge dygnet några fler timmar? :P Har precis kommit hem från jobbet där jag såklart fick jobba över för att de skulle jaga snattare, fan kan inte folk bara betala för sig. Jävla miffon! Nu ska jag iallafall sätta mig och plugga några timmar innan Robin kommer:)

Igår va en hektisk men rolig kväll! Jag fick fixa med maten, duka fram och av, diska, plocka undan och röja allmänt. Va också fyllechaffis ett antal rundor så va inte hemma förräns halv tre :S så idag är jag obeskrivligt trött.

Time to studie, ha en mysig kväll...

Bilder från igår:



om någon blev för full ;P



maten..



mia och jag som höll ställningarna:)



ifall någon skulle bli sjuk ;P



40+ kan också dansa :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0