100325

Wohoo!! :) Solen skiner, nästan all snö är borta och det är lön idag! Så jäkla gött, allt bra på en dag:P Dock så är det en dag med tentaplugg kvar. Sen så ska jag jädra ha lite ledigt och bara slappa, gud vad jag har sett fram emot att denna stress ska vara över. Typiskt att man de ska lägga alla tentor och examinationer på en gång.

Nu har iallafall Katta och Malin vatt här nyss och vi har ätit våfflor, det är ju faktiskt våffeldagen idag! Vi tyckte att vi behövde en liten paus i plugget och då fick det bli en våffelpaus :) Det va så jäkla gott och nu tror jag att jag pluggar extra effektivt, kan ju inte bli bättre än efter våfflor till lunch.

Ska plugga någon timma till innan jag ger upp, ska köra step klockan sju. Mitt kort går ut idag, men eftersom våren nu har kommit och snön är helt borta så gör det inget för nu jäkla ska jag ta tag i löpningen! Så det så:P

 

Hungriga och glada! :P



Ökaaaa!!



NamNam! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0