100326

Glad och lycklig är vad jag är nu!! Tentan är avklarad och jag tror faktiskt att den gick bra plus att det råkade bli en sväng inom stan på vägen hem från skolan. Så det blev både lite spontanshopping och marknadsgodis på vårmarknaden:) Det är dessutom 25!! grader utanför mitt fönster just nu, helt sjukt! När jag cyklade till skolan i morse så hade jag en kortarmad tröja, uppknäppt skinnjacka och scarf. Det slutade med att jag fick ta av mig scarfsen för att det va så jäkla varmt. Hur underbart är inte det då??:P

Nu ska jag slänga ihop lite mat innan jag ska bege mig mot jobbet, ingen rast och ro här inte. Ska jobba mellan 14.30 och 21.30 idag och det kommer vara så sjukt mycket folk! Fint väder, lönefredag och marknad på stan. Herrejisses, det kommer bli en stressig kväll. Men pengar är ju alltid pengar;P

Ha en fortsatt bra dag i det underbara vårvädret..



Underbart med skinnjacka, äntligen!!



Brända mandlar, chokladfudge och syrlisar:) Namnam!


Kommentarer
Postat av: Sofie

mums vad gott med godis! och snygg outfit =)

2010-03-28 @ 20:54:24
URL: http://sofiefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0