100328

Äntligen är denna jobbhelg över! Inte jobb förräns om en vecka igen, sköönt! Har vatt en hel del att göra i helgen, inte sp konstigt med tanke på att det vatt löning. Nu när jag kom hem så bokade jag tid hos Smarteyes på Väla tills onsdag så då blir det nya glasögon:) Hände ju en liten smärre olycka med de andra :P Men det va ändå dax att köpa nya, men det är ju sura pengar. Jag vill kunna se ändåå!!

Nu ska jag göra en ny blogg och styla den samt leta upp två stycken som bloggar om internet. Detta är en del av en uppgift som vi har fått i Internet och Webbtjänster kursen. Man kunde använda sin gamla blogg men vill nog inte att lärarna ska läsa den:P Haha

Ikväll så ska jag inte göra ett skit, bara ligga i soffan och slappa! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0