100329

Godmorgon!
Jag har redan varit vaken några timmar men det är ju fortfarande morgon:P Vaknade vid klockan sju när Robin gick och kunde inte somna om sen så jag gick upp och satte mig vid datorn. Surprise eller? haha. Denna datorn förstör ju ens liv, tänk vad mycket man måste fått gjort innan när man inte hade datorer eller internet. Men jag är dock väldigt tacksam för att det finns!

Satt och fixade med min andra blogg igår, den till internet och webtjänster kursen. Ni hittar den här om ni vill se den stilfulla designen (ni kan kanske känna igen er:P) Tog ca 2,5 timmar innan jag fick ordning på allt, jädra koder hit och dit alltså. Det slutade med att mitt tålamod tog slut så jag kopierade hela stilmallen till denna bloggen och satte in den i den andra bloggen och ändrade lite i den istället haha. Sen kom Robin med pizza till kvällsmat och då blev jag på bättre humör igen :)

Idag så ska jag ha medarbetarsamtal på ICA och sen direkt till skolan för att ha kursintroduktion i kursen projektledning. Jag tror att det kan bli en rolig kurs faktiskt:)

Ha en bra dag!...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0