100331

Hej på er!

Idag är det den sista dagen i mars för detta året och imon så är det första april igen:P Har lite blandade känslor inför denna dagen då man aldrig vet om det folk säger är sanning eller ej:S Vissa tycker ju att det är jättekul att skoja med en, men jag gillar inte att bli bortgjord. Jag får väl se till at lura någon själv:)

Idag så har jag och Robin varit på Väla och köpt glasögon till mig. Vi var på det nya stället smarteyes, så jäkla bra! Alla glasögon 995:- jag brukar alltid få betala mellan 3-4000:- annars för ett par, men här kostar de som sagt bara 995:- och då INGÅR båge, antireflex och tunnslipade glas! Herregud vilket drömställe för en student:P

Blev lite annan shopping också och Robin gick helt banans med kontokortot och fick med sig en massa snyggt hem:) Så nu är jag helt slut, har även hunnit med lite mathandling på ICA när jag kom hem. Har inte handlat på tre veckor så det behövdes verkligen!

Nu är jag helt slut i rutan, tänkte sätta mig och plugga men pallar inte. Känns som att jag håller på att bli sjuk men det får jag verkligen inte! Har massa skojigheter för mig resten av veckan!:)



Nya skor! Så jäkla snygga är de, 349:- för de vänstra och 99:- för de högra. Vilka klipp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0