Softisch!

Hemkommen från diverse aktiviter som dagen har haft att bjuda på:) Va på medarbetarsamtal i morse för att prata om och sätta upp mål för min framtid inom ICA haha. Har ju inte som mål att vara kvar där kanske men det va ändå väldigt givande att prata med Carina om det. Jag sa att om jag ska jobba inom ICA i framtiden så ska det vara med att förbättra informationsflödena där, för nu funkar de inte alls:P 

Vi kom fram til att mitt mål på kort sikt är att bli jour till sommaren och även att jag ska jobba på mig stresshantering. Jag stressar lätt upp mig om det är mycket som måste göras och detta skulle jag jobba med genom att delegera ut arbetet istället för att göra allt själv.

Efter samtalet så hade vi kursintroduktion i kursen projektledning, den handlar om hur man genomför projekt och hur man svetsar samman medarbetare genom teambuilding. Tror att det kan bli en riktigt rolig kurs :)

Nu ska jag bort till pappa och titta om jag har några grejer kvar där sedan jag flyttade hemifrån, de ska flytta om två måndare så måste tömma det som är kvar:P

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0