There is nothing like shopping!

Har en liten paus i plugget för att visa det jag fick hem från H&M idag:)Jag är helt såld på den blommig blusen! Kommer verkligen att bli en favorit i vår:) Ångrar att jag inte köpte den i vitblommig också. Men jag får väl använda den andra desto mer, köpte ju en vit tröja också i och för sig så jag ska nog klara mig;P

Kuddarna blev också riktigt snygga i sängen, nu gäller det bara att jag börjar bädda också haha. Fy det tänkte jag inte på! Känner jag mig själv rätt så kommer kuddarna och överkastet ligga på golvet inom kort :P Men det är ju snyggt så länge det varar...

Nu är pausen slut och jag ska återgå till psykologin:S...



Snygg till chinos och converse :)



Fina :)



kärlek vid första ögonkastet!



I like my klädstång!


Kommentarer
Postat av: Ida

jag ska till H&M imån och då ska ja kolla efter den blusen fast i klänning! Det mönstret är sjukt snyggt!:) den var slut på nätet så hoppas den finns i butiken :D

2010-03-24 @ 22:10:30
URL: http://rubidium.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0