100503

Goddagens!

Det har varit dåligt med bloggandet i helgen på grund av fullsatt schema hela dagarna. Nu så har jag iallafall en stund över så tänkte slänga upp lite bilder från i fredags. Vi hade en riktigt lugn kväll med grillmys och sällskapsresanmarathon:) Blev ingen eld för det regnade och va kallt:P

I lördags så jobbade jag hela dagen och sen så va det förfest hos Robin och sen Paddington på Garvaren. I går så jobbade jag också hela dagen och sen så var jag hos farmor på kvällen:)

Nu ska jag ut och gå en sväng och ikväll så är det styrelsemöte med studentföreningen :S att jag alltid ska gå med i allt!..



Kladdkakebak:)



Den ser god ut men skenet bedrar:P Blev återigen sockerkaka typ:(



Gottgott!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0