100514

Hejhejhallå!

Är precis hemkommen från Växjö dit jag tog en liten spontan tripp nu i eftermiddag. Hade inget och göra och pluggade gjorde jag hela förmiddagen så kände att lite shopping skulle inte sitta fel:) Gick i lugn och ro i min egen takt och mest tittade faktisk.

Jag handlade bara för 210 kronor! Herrejisses, så lite har jag aldrig kommit hem med som jag gjorde idag. Jag har nog fasen gått och blivit ekonomisk. Eller nej så farligt får vi inte hoppas att det är! Det är nog bara förkylningen hoppas jag:P

Nu sitter jag i soffan och kollar på talang och äter chips och dipp. Blir att slappa och ta det lugnt ikväll, är jobb imon klockan sju. Ha en fortsatt trevlig kväll..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0