100517

Halloj!

Fullt ös medvetslös! Det är vad som har gällt hela helgen. I lördagskväll så va ju Emma, Linn och Ida här och grillade och hade tjejmys:) Igår så jobbade jag först 13-18 sedan så hämtade Robin mig på jobbet och så åkte vi hem och lagade mat, ryggbiff och hasselbackspotatis blev det. Supergott!! Sedan så bar det va till Växjö för att kolla på bio. Vi såg Robin Hood, så jäkla bra! Den kan jag verkligen rekommendera.

Idag så började dagen med att jag gick upp och bakade scones, idag fyller nämligen Robin hela 22 år! :) Så fick han frukost på sängen och fin sång av mig :P Sedan så var det skolan mellan 10 och 12 och nu håller jag på för fullt med att baka tårtor till Robins kalas ikväll:) Vi får hålla tummarna för att de blir bra...

Bilder från i lördags:





Bilder från imorse:



frulle och paket:)



han som fyller år men inte vill vara med på bild:P

Kommentarer
Postat av: Ida

Vill se tåtaan!!

2010-05-17 @ 19:10:45
URL: http://rubidium.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0