100519

Tjollahopp!

Har haft en sketaskön dag med noll tider att hålla, I love! Det är så skönt att veta att man kan gå upp när man vill och plugga när man vill och träna när man vill. Inte behöva ha en tid då man måste gjort det ena för att man ska iväg på det andra.

Jag har iallafall hunnit med att ringa 100 telefonsamtal, bland annat till CSN så nu är det fixat så att jag inte blir skyldig för bidraget eftersom jag tjänar för mycket:) Jag har även planerat in en fotbollsmatch för klassen nästa vecka mot settarna och en massa annat:)

Pluggat har jag också gjort, fick lite panik innan när jag satt och kollade i min kalender och såg att jag endast har 5 heldagar att plugga till tentan på:P Haha men det ska nog gå bra ändå!

Har även hunnit med att laga fisksoppa, supergod! Nu ska jag bara slappa i soffan lite och sen gå och nana.


 


Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-05-21 @ 11:32:13
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0