100521

Godmorgon eller middag kanske man ska säga:P

Har stigit upp för en stund sedan sådär lagom trött efter en utekväll. Blev iochförsig inte så sent men va helt slut efter bandyn, jag som trodde jag va vältränad:P Men man kanske inte kan förvänta sig mer efter en månads uppehåll. Jag har världens träningsverk idag, känner mig överkörd. Vi kom iallafall 3:a (av fyra) haha. Men vi hade kul och det va huvudsaken! Efter bandyn blev det studentpuben för lite mat och desto mera dryck;) En helt ok kväll!

Nu sitter jag och väntar på mormor som ska hämta mig, vi ska gå en runda på stan och äta lunch:)

Ha en bra dag!



Blir uppvikta jeans och tröja idag, är trots allt 19 härliga grader ute:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0