100525

Godmorgon!

Har vatt vaken i en timma nu och suttit och pluggat! Jag börjar bli stressad över tentan nu med tanke på att jag har rätt lite tid att plugga på. Kan bara plugga idag, imon och på torsdag för jobbar hela helgen sen:S Men det sla nog gå bra ändå.

Igår så va jag i skolan hela dagen och på kvällen så va vi hos Robins pappa och firade Robin:) Jag hann även med en cykeltur, vilket jag skulle ha hoppat över! Jag hade nämligen vattenflaskan i cykelkorgen med min mobil vilket ledde till en blött mobil som numera inte har någon touchfunktion! :( Jag ser smsen och den funkar och så men jag kan inte trycka på den vilket gör den helt värdelös! Så vid tio så står jag utanför Telia! Blir det en iphone? Hmm vi får se ;) 

Ha en bra dag:)



Plockade liljekonvaljer igår när jag va ute och cyklade. Så nu luktar det så gott här i köket:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0