100527

Godmorgon solsken!

Idag skiner solen på oss och det är riktigt varmt ute, så idag blir det plugg i solstolen:) Är typ sista dagen jag kan plugga till tentan idag, imon har jag fullt upp hela dagen och i helgen så jobbar jag. Men det får gå som det går, ingen ideè att stressa upp sig:P

Igår så började jag dagen med att hänga med Robin på en 18-håls runda, det va soligt och varmt och en perfekt uppladdning för plugget. Sen va det plugg i några timmar (läs ca 2 haha) och sedan åkte vi till tippen med mitt gamla köksbord och soffa för att sedan åka till lackeriet i Ryssby och hämta det nya bordet. Kvällen avslutades med grille och Twilight filmen(Robin tyckte den va bra, men bara inofficiellt;P) samt app- och skalletande till min nya IPHONE!

Nu ska jag som sagt ta tag i plugget för att sedan i eftermiddag åka med Robin till Halmstad, han ska köpa driver och jag ska gå på stan:) Ha en bra dag!...



lunch..



svenska jordgubbar och mjölk för första gången i år! :)



grille!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0