100529

Gutentag!

Trött och sliten är nog de ord som passar mig bäst idag:P Men det va en väldigt rolig kväll igår, först så va jag och Malin hemma hos mig och lagade mat och drack drinkar. Sedan så plockade vi upp Katta och stack till Ljungbergska för lite förfest. Efter den förfesten så gick vi till studentpuben där det vankades Beerpong! :) Sjukt kul, tills Katta gjorde så att vi blev diskade:P Sedan gick de flesta till Garvaren och Hoffmaestro men jag gick hem för jag pallade inte:P haha.

Nu i eftermiddag så ska jag göra så lite som möjligt innan jag ska jobba vid fyra.



Malin lagar mat..



strawberry daquiri:)



maaaaat!!



Malin va hungrig...



jag med!



Posebild:)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hur gör man dom drinkarna?? :)

2010-05-31 @ 14:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0