My new babyyy!!

Är numera ägare till en vit Iphone 3Gs 16 GB!!:):) Fast det va inte lätt att fixa den, iochmed att min andra gick sönder så tyckte jag att de på Telia kunde låta mig köpa ut den och bara lägga på en Iphone på mitt abonnemang, men icke! Nej abonnemanget va låst till juli så de tyckte att jag skulla köpe en billig mobil för 1000! kronor tills dess (vadå billigt lixom?). Damn vad arg jag var!! Men sen kom en räddande ängel och hjälpte mig, tack! <3 









Jag är sjuuukt nöjd som ni kanske ser på  bilderna:P I LOOOOOVEEE IT!!!!!! Nu styr vi kosan mot Halmstad, diverse skyddsskal och annat ska inhandlas. Denna telefon ska skyddas med mitt liv! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0