1:a advent

Godmorgon!

Har precis ätit en mysig julfrukost och ska snart ta tag i plugget. Jag är inte alls sugen på detta idag. Jag vill ut och gå, åka pulka, göra snöänglar och dricka varm choklad! Men jag antar att tentaplugget får gå före. I eftermiddag så ska vi iallafall gå på julskyltningen och efter det så blir det kanske lite pulkaåkning också beroende på hur duktigt jag pluggat!

Jag är sjukt sugen på Mcdonalds till lunch men Robin vägrar så det får väl bli något annat. Jag är allt lite sleten efter gårdagen. Det va en riktigt rolig förfest men sen gick vi hem vid klockan tolv igår för ingen av oss va speciellt sugna på Dead by april och så mådde jag inte så bra heller. Inte så konstigt när jag vaknade upp helt snorig och hängig idag! 

Det snöade så sjukt mycket inatt när vi gick hem, helt galet!!! Såg typ ingenting framför sig, men mysigt va det<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0