kalltkalltkallt!!

Hejhej i vinterkylan!

Sitter inne i min mysiga och julpyntade lya och dricker glögg. Ska på fest om nån timme så laddar upp med lite Blossa x saffran. Supergod även jag tycker att det är lite för starkt med vinglögg. Jag tycker att spritsmaken tar över den goda glöggsmaken:/ Men men man måste ju prova årets nyheter:)

Idag har jag pluggat, dansat zumba och sen pluggat lite till. Jag fick skivan idag med de låtar som jag ska ha på zumbapasset på nyårsafton. Jag fick de "lättaste" haha, men jag tycker inte att de va så lätta. Fick lite smått panik:P Det är en jäkla massa att lära sig, men det är så kul så det ska nog gå bra!.

Nu ska jag som sagt snart iväg på inflyttningsfest hos Linn och Nicke. Ska bli kul men jag har som vanligt klädpanik och "inget att ha på mig". Varför händer alltid detta?! Jag som har två överfulla garderober och en knökafull klädstång :S haha.

Detta är jag innan en fest, hahahaha:




Hahahahahaha!!! Bästa ever!!!!



Vad får jag allt ifrån? Glöggen!!! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0