Uppstånden ifrån de döda!

Hejsvej!

Jag har inte dött, bara haft sjuukt mycket att göra. Det är skola, jobb och en massa andra aktiviteter hela tiden. Och det tar aldrig slut!! Nu har jag iallafall börjat rensa upp lite ibland alla mina åtaganden och jag mår redan bättre och hjärtat hugger inte så mycket:D

Men en ny sak har jag tagit på mig, jag ska nämligen bli zumbainstruktör!! Det ska bli så jäkla kul! Jag åker på utbildning i Sthlm den 17-19/12 så det ska bli spännande. Sedan ska jag vara med och leda för första gången på nyårsafton:S hur ska detta gå?? :P haha. Kommer säkert gå skitbra. Bara man tror på sig själv så går allt!

I söndags så bakade jag och Robin lussekatter och igår va jag på Ullared och köpte fina nya julstjärnor till vardagsrummet så nu börja julstämmningen infinna sig:D Jag ska ha storstädning på fredag och sedan sätta upp allt pynt. Guuud vad jag längtar, vill ha fredag nuuu:D

Men sen är det ju de här två tentorna och de två pf-uppgifterna som kommer och stör mig i mitt juldrömmande. Men jag ska planera in lite julmys varje dag iallafall. Det är ju bästa tiden på året så då måste man ta tillvara på det!

Nehe nu är det dax för zuuumba, wiieee!!



Robin fixar degen!



Rullning pågår!



Jästa och fina:) dock så glömde jag pensla de innan ugnen:S haha



Myyyys <3

Kommentarer
Postat av: Kulan

Anmäl dig gärna till Månadens Bästa Blogg hos mig =)



Vinnaren kommer bli länkad på en av de tolv största bloggarna i Sverige och få en fin present på köpet, värde över 1200kr!

2010-11-24 @ 23:47:06
URL: http://kulansplace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0