Då va det kvällen...

Har slängt mig i soffan med mackor, clementin, pepparkakor och såklart glögg! Jag är så jäkla glöggberoende för tillfället. Dricker glögg hela tiden, det är ju sååå gott! Ikväll så har jag tränat step och sen när jag kom hem så körde jag lite zumba. Shit vad svårt det är att komma ihåg allt plus att hon på filmen gör det bakochfram :P haha. Men det är väl bara att traggla och traggla så ska det nog sitta snart. Det får bara inte ta plats i hjärnan från tentaplugget:P

Nu ska jag bara äta upp och kolla färdigt på House och sen ska jag sova. Imon ska jag upp vid sju och titta på julkalendern, en tradition man inte kan bryta! Sen är det plugg några timmar innan det är dax att bege sig till skolan för föreläsning 14-18.

Godnatt!




Såhär såg det ut utanför mitt fönster idag, min blomma är helt insnöad:S



Jag råkade som vanligt koka över glöggen i micron. Så hela micron, muggen och diskbänken är kladdig nu haha!


Kommentarer
Postat av: kattapatta

man micrar inte glögg...............

fin blomma btw!

2010-12-01 @ 10:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0