Födelsedag!

Hade en kanonfödelsedag igår!:D
 
Den började med att Tilda väckte mig på morgonen med frukost på sängen och paket. Sen så var det dax för lunch på stan med mormor och morfar, eftermiddagen spenderades med Katta, Malin, Regina och Jessica. Vi fikade och så fick jag massa fina grejer:D

Sen när de gått så skulle Tilda plugga och jag satt i köket och funderade på vad vi skulle hitta på, då plingade det på dörren och där stod Robin!!!:D Jag trodde inte han skulle komma hem men det gjorde han:D Gissa om jag blev glad!? Så sen på kvällen blev det trerätters och den försvunna diamantenspel. Kanondag alltså!

Dagen i bilder:



den goda frukosten:D



Glad över presenterna!



Malin och Katta sjunger så fint...



Jessica och Regina också..:)



Fina presenter!:D



Blommorna från älsklingen!!:D



Förrätten: advokado och räkröra med citron



varmrätten: pepparbiff med sallad



diamantenspel, robin vann 3/3 gånger. Då blev jag sur och ville spela en gång till och då vann jag direkt, men då sa de att jag fuskade så då blev jag ännu surare:P



efterrätt: marängsvisch (givetvis dekorerade med ljus för det måste man blåsa ut och önska sig något!:))





Robin och Tilda sjunger, de ser dock sådär roade ut över detta;P haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0