Ny vecka, nya möjligheter!

Hejhej!!

Nu är det måndag igen och dax att sparka igång en ny vecka, även denna fullproppad med diverse skolarbete. Hade tenta i fredags som gick sådär, kändes som att jag kunde det mesta men givetvis så frågade hon på sådans som jag hade hoppat över eftersom jag inte tyckte det va vitkigt eller på sådant som jag kunde men fick en total blackout när jag skulle svara på:( Jag håller tummar och tår för att jag får G iallafall!! Orkar inte ha omtenta!!

På måndag om en vecka så är det tenta igen, denna gång i databashantering, denna kommer jag aldrig klara! Dels för att jag inte fattar och dels för att jag typ inte kommer hinna plugga någonting:S! Men under kan ju ske, även om de inte brukar ske för min skull! Men så mycket plugg som möjligt ska iallafall tryckas in!!

Nu ska jag försöka komma på något som får mig att piggna till inför heldag i skolan, körde robin till Alvesta imorse vid 05.20 så jag är så sjukt jävla trött...

Lite bilder från helgen:



Jag gjorde en krans till dörren:D



Fick en pumpa av mormor som jag skärde ur :D



hade kalas för halva släkten på fredagen:D



pappa och farmor



kusinerna, alla vinkar utom Melwin som kollar på Dora :P



släkten



tårta!! :D



jag och tårtan! :)



gruppbild på alla kusiner



:D



på söndagen kom tilda och då blev det kebabsallad och wallanderfilm:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0