Pluggpluggplugg!!

Effektiv pluggdag idag! Har suttit på Lars kontor för att han är på Island, så jag passar placet, så det är perfa att plugga där. Har fått en hel del läst, det är dock desto mindre som har fastnat i huvet:P haha. Jag ska sitta där imon med så då kommer jag få mycket läst då också hoppas jag:) Sen på kvällen är det kalas som gäller igen, denna gång för mammas sida:D Jag har städat, dukat och förberett maten ikväll så jag slipper stressa imon.

Nu ska jag gå och lägga mig så att  jag är pigg och redo för ännu en pluggdag imon!



Tog en paus i plugget innan idag och sprang ner till Roddys och köpte en bulle och en negerboll. Kände att det behövdes för att hitta motivationen igen:D Förjäkla gott var det! (får nog bli en repris imon:))

Kommentarer
Postat av: ytjutyhju

thjdthstrhy

2010-11-14 @ 12:51:21
URL: http://oliiviaalmm.blogg.se/
Postat av: Laila

:):)

2010-11-24 @ 14:51:11
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0