Träääning!!

Hejsvej!

Hemma från träningen, helt slut i hela kroppen. Fan vad gött det är, jag blir inte ens trött på combaten det känns som att jag kan fortsätta hur länge som helts:D Så jäkla härlig känsla! Idag så har jag pluggat hela dagen, tenta om 1,5 vecka så nu är det bara att låsa in sig och pluggapluggaplugga..:S

Jag har haft en riktig slappehelg så nu är jag utvilad iallafall:D I lördags så blev det lunch på stan, sen var det inflyttningsfest hos Jonas och sen Björn Rosenström på Garvaren. Sjukt kul kväll!! Söndagen så sov jag till 12 då fick jag nybakade scones av Robin<3 sen somnade jag om till klockan 15 igen :P efter det så låg jag i sängen och kollade på tv till typ 19. På kvällen så va det thai, godis och film som gällde och sedan sova igen:P Jag behövde nog sova ut känns det som haha..

Nu är det dax att sova, imon väntar plugg hela dagen igen..



Såhär såg jag ut i lördags:) dock med jackan på här:P



söndagkvällen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0