Barnvakt!

Hejsvej!

Precis hemkommen från Klövaryd där jag har varit barnvakt ikväll:) Körde ut dit efter skolan och fick kanongod köttfärsgryta till kvällsmat. Vid lite i sju stack farbror med fru på föräldramöte och då tittade jag och kussarna på "det regnar köttbullar". Vad hände med Disneyfilmerna egentligen?? När vi va små så hade filmerna inte något direkt budskap men nu för tiden så är de så väldigt djupa och med vuxenskämt som ingen unge förstår! Skäms Disney! Barnen hittade min kamera med så det blev en väldig massa fotande med en massa roliga bilder som resultat:P haha.

Dagen innan har spenderats i skolan mellan 10 och 15 där vi har haft föreläsning i Databashantering och sedan labb i samma ämne. Trodde labben skulle bli en enda lång pina men det gick riktigt bra, sjukt nöjd är jag!

Nu ska jag lägga mig och kolla på ett avsnitt av paradise hotell och ladda för morgondagen!

Nattinatt:)



söta<3



Sahlina gjorde mig fin i håret :P



egobilder..



Sahlina tog ca 40 sådana här bilder;P haha



prinsessan dansar:)..



och jag och Melle busar:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0