Effektivitet!

Ojojoj vad jag är effektiv idag! Jag har redan läst fyra kapitel i databasboken, bakat tre äppelpajer, lagat mat, vatt ute med hunden som jag passar idag samt hämtat mina kläder i källaren. Det sista va dock ingen rolig ska då de va helt mögliga efter vattenläcka vi hade för ett tag sedan. Så en massa fick slänga och resten har jag provat att tvätta så jag får se hur det går, jag hoppad verkligen att försäkringen täcker detta:S

Nu ska jag ta en paus och kolla på paradise hotel och sedan så ska jag till TC och köra dubbelpass! Kan inte bestämma vilket pass jag skulle gå på så det får bli båda;P



släng skiten och köp nytt!



kul bok va? :)



här bakas det paj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0