GE DYGNET FLER TIMMAR NU!

Stress, stress, stress! Fy tusan vad jag flyger och flänger till höger och vänster just nu. Hinner verkligen inte med mitt liv! Det är skolan (asmycket!), jobba, styrelsen i studentföreningen, styrelsen i bostadsrättsföreningen, studentambassadör för utbildningen, blogga för utbildningen, aktivitetsordförande i studentföreningen, träning PLUS att man ska hinna med att laga mat, städa, tvätta, handla och träffa släkt och vänner. Puh säger jag bara!

När jag fyller år så önskar jag mig fler timmar på dygnet, någon som kan fixa det!!??

Jaja slutgnällt! Idag så har jag pluggat, handlat och köpt ett par skor :D Kände att jag behövde en belöning för att orka med. Vet dock inte hur skorna ska ge mig mer energi men jag har så gärna velat ha sådan så nu slog jag till:D

Dax att fortsätta med plugget någon timma till innan det blir dubbelpass på TC (pump och bodystep) sedan matlagning och sedan slänga mig i soffan! Det sista ser jag verkligen fram emot!!




Ridskoinspirerade stövlar från Clarks, 995:- på Skorolf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0